Мање је више: Арч лабс Минимо ГНУ/Линукс (ВИДЕО)

ArchLabs Mínimo A.K.A. MSE-6

Прво ћу вас замолити да, ако нисте, прочитате За сладокусце: Арч лабс (ARCHLabs), да бисте се обавестили о пројекту.

Претходника Минима сам и сам касније инсталирао, користио га пар месеци, уживао у брзини и функционалности сигурно најлепше дистрибуције коју сам пробао, али је све више почело да ми смета стално лицкање ОС-а на које су се његови аутори, поготово неуморни Ерик Дибоа, својски бацили. Уз Опенбокс управљач прозорима не иде толика шминка.  И стога - довиђења, вратио сам се Антергосу са ИксФЦЕ радним окружењем, већ провереној дистрибуцији из исте породице Арч Линукса.

Али нисам био једини коме је засметала недоследност у естетско-функционалном решењу Арч лабса. Било нас је толико да су се аутори одазвали и направили Минимо, чији је пун назив, на страници пројекта ћете видети зашто, ArchLabs Mínimo A.K.A. MSE-6.



Да ли сте видели лепши Линукс? Сваку дистрибуцију можете дотерати да буде тачно по вашем укусу - што је изразита предност Линукса у односу на Онај други ОС - али да вам дистро буде толико леп онако "из кутије" да је грех ишта мењати, не знам, ја то до сада нисам видео, изузев код Бунсен лабса.

Не смета много ни компликовање с називом, нити превелик избор тема и иконица.

Зато ћу га инсталирати истог дана када и нови Бунсен лабс, спин Дебијана такође са Опенбоксом.

До тада, надам се да ћу од неког од вас чути каква су му искуства са Минимом.

Ваљда и читалац нечему служи, је л' тако? (Овде би сад требало да буде смајли, али - јок, мислим озбиљно.)

Ако се нећкате да ли  да се уопште упустите у нову авантуру, прочешљајте  форум, што и иначе треба учинити приликом сваког "дистро-скакутања":  ArchLabs Linux - Index page


Александар Јовановић / Ћирилизовано, на Debian -- The Universal Operating System

Нема коментара:

Постави коментар

Пишите српски, ћирилицом!